The first week - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu The first week - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

The first week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Juni 2009 | Verenigde Staten, Mayville

Hey allemaal!
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor al jullie leuke berichtjes!
De dag na de camp out begonnen we de dag in de paardenranche. hier deden we een soort van rollenspellen. Zodat je goed weet hoe je moet handelen met bijvoorbeeld een kind/volwassene in een rolstoel of iemand die bang is voor hoogte.. Ook ik moest gaan paardrijden. Niet mn favoriet maar ik heb het maar gedaan. Het is namelijk belangrijk te voelen hoe een camper zich kan voelen. En ik moet zeggen dat ik het stiekem nog best leuk vond ook!
Zaterdag hadden we nog een halve dag hier hebben we wat spelen gedaan.
De sfeer gaat superleuk worden omdat er ook veel met campliedjes gedaan wordt. Zie mn hyves voor een campsong ;) . Elke ochtend wordt de vlag gehesen met campsongs en elke avond wordt de vlag weer neergedaald met campsongs. Dat is n leuke belevenis! Vanaf zaterdagmiddag tot a.s maandag de 15e ben ik een week vrij, omdat het kamp door een ander kamp verhuurd wordt.
De zaterdag en de zondag hebben we doorgebracht bij Jeanna , een amerikaans collegaatje. Hier hadden we een bonfire ( soort van vreugdevuur) We hebben ook onze eigen hotdogs en smorez boven het vuur bereid. Het was echt supergezellig! We waren hier met de internationale staff en geanna, Sarah,Josh en Ben. Alle amerikanen zijn deze week naar huis omdat er niet genoeg plek is om iedereen hier te laten verblijven.. Ze wonen zo goed als allemaal dicht bij..
Zondag heeft Geanna ons meegenomen naar een hele hele grote shoppingmall een uurtje rijden vanaf Mayville.. Ik keek mn ogen uit zo ontiegelijk groot dat het was. Zondagavond zijn we weer afgezet op het kamp waar we deze week in een soort van woonwagen verblijven.. Maandag hebben we dus een lekker gek campliedje gefilmd en op internet geplaatst, dat was fun! 's middag's werd ons verteld dat er een tornado op komst was.. Deze zou er binnen twee uur zijn.. Maar we hebben geen tornado gehad alleen veel regen, wat onweer en wind.. That's all!
Vandaag ga ik waarschijnlijk even meehelpen met de activiteiten van het andere kamp. Een leuk voorproefje dacht ik zo;)

Liefs hann.

• 10 Juni 2009 - 15:35

Tim K:

Annie!!

Zoals ik nu lees ben je maar weer drukjes he;)
    Beetje shoppen enzo:P
    Maar ben trots op je hoor, dat verdient wel een biertje als je terug bent haha:)

XX

• 10 Juni 2009 - 15:59

Ingrid!!:

Oooh gaaf! Leuk, leuk leuk man! Haha zie je al hobbelen op zo'n paard!

Geniet van je vrije daagjes! En super veel succes je eerste week, vlaggen hijsen, kampvuren maken, liederen zingen etc! :dp!

De eerste foto's waren in ieder geval top!

Dikke kus,
    InkY die je stiekem al wel 'n beetje mist hoor!

• 10 Juni 2009 - 19:09

Iris:

Geweldig dat filmpjee!!(H)
    lekker genieten nu je aantal vrije dagen hebt...
    Liefs xx

• 10 Juni 2009 - 20:50

Ro:

Deerne! Pas ie wel op met dat peerdriedn van oe? cool hoor allemaal! mooie eerste foto's ook! Camp(shake)liedje vet! Denk dat je dr over 73 dagen anders over denkt.. hihi.. geniet, geniet, geniet! liefs es en ro

• 11 Juni 2009 - 06:01

Saskia:

Hann!!
    Leuk leuk leuk allemaal!! Jij en op een paard haha zie het al voor me;) maar is vast wel goed gegaan toch;)

En wel lekker dat je een aantal vrije dagen hebt! Daar hoort shoppen natuurlijk ook onder hé!! Nou heb je video gezien! Lekker shacken!! haha

Hoor snel wat van U!!
    Dikke kus en knuffel!!

• 11 Juni 2009 - 20:46

Martine:

He hallo Hanneke,
    Heb net even van alles gelezen, moet wel op de hoogte blijven hè als de klanten vragen hoe het met je gaat!Ziet er goed uit en er is veel te beleven. leuk, leuk! Zal de nieuwtjes doorgeven!
    Groetjes....

• 12 Juni 2009 - 13:03

Ans Snellink:

Hoi Hanneke,
    ik kreeg van Else je adres. Wat leuk om te lezen hoe hety je vergaat.
    Het heeft wel iets van een scoutingkamp met vlag end.
    Ik wens je veel plezier en je hoort nog wel weer van mij.
    gr. Ans

• 14 Juni 2009 - 09:37

Antoon & Ineke:

Hann,

Wij hebben adres gekregen van je vader. Vandaag hebben we je verhaal gelezen. Het is leuk om van een grote afstand je toch enig sinds kunt volgen. wij vinden het knap en stoer wat je nu doet. Wat is het toch prachtig dat je goed wordt opgevangen en dat jet het leuk vindt daar. Als je je verhaal zo leest vermaak je je ook heel goed. Van onze zijde blijf schrijven zodat we je kunnen volgen en veel maar dan ook heel veel plezier. almelo Ineke en antoon

• 16 Juni 2009 - 08:03

Annet:

Hey lady,
    zo te lezen heb je het prima naar je zin.
    Helemaal super, lekker genieten.... enne.. we missen je wel..
    take care..
    liefs..

• 16 Juni 2009 - 15:15

Johny En Yvonne:

Het is leuk om je zo te volgen en nog mooier om te lezen dat het goed met je gaat, Je verveelt je niet en beleeft elke dag iets nieuws.

Goed begin is het halve werk, dus met de campers komt wel goed!

Geniet ervan!

• 18 Juni 2009 - 18:50

Jan En Marijke:

hoi hanneke
    leuk om de verhalen van jou zo te kunnen lezen en dat wij jou zo kunnen volgen met wat je allemaal mee maakt klinkt allemaal supper gaaf en wensen jou heel veel succes met de campers,vlaggen hijsen, kampvuren maken, liederen zingen ect. daar ben je maar mooi drukjes mee,dat verdient 'n heéééle grote pluim!!! maar blijf vooral genieten van alles!!! groetjes jan en marijke

• 19 Juni 2009 - 16:55

Mark:

Heyy hanneke

Ik wist niet eens dat je een waarbenjij had. Nu ben ik zo'n beetje weer helemaal bijgelezen. Leuk om te lezen dat je het daar naar je zin hebt, tijd vliegt natuurlijk. Ik wou eigenlijk zeggen dat je wel genoeg moest blijven drinken maar daar maak ik me bij jou niet zo'n zorgen over. Als je verslaafd bent dan doe je er tog wel echt alles voor ;-)

Nog heel veel plezierrr gewenst, ma dat gaat zeker lukken! En tot over een dag of 64! Ook van mij krijg je dan een biertje!

Groetenn Markk!