half way! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu half way! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

half way!

Door: hann.

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

19 Juli 2009 | Verenigde Staten, Mayville

HI THERE!:)
Allereerst m'n vorige bericht was genaamd als peanutbutter jelly. Maar ik had er helemaal niet bijgezet waarom haha, het is m'n nieuwe verslaving(A). Het is een gewoonte hier om wit brood met pindakaas en jam te eten. Ik eet het vaak hier, aangezien the food mostly sucks..

De tweede week van de tweeweekse sessie zit er al weer op , ondertussen zit ik al weer op de helft van mijn 2e tweeweekse sessie..
Laat ik nog eens wat vertellen over de 2e week van die sessie. Maandags had ik mijn eerste evaluatie. In het kort: ik doe het goed, naar hun verwachtingen en een aantal dingen boven hun verwachtingen. Wel mocht ik iets meer iniatief tonen, op het gebied iets meer zonder mn lead te doen. Ik kreeg een 7,8,8,9. Prima, dacht ik zo ;)

Mn campers:
Daryl B = een irritante man, en was hem de 2e week helemaal zat.

Gerald= een lieve man, maar was z'n gezeur zat. Hij wou telkens op de foto met z'n sokken, z'n cup en meer ander gezeur de gehele dag door haha.

John= een leuke man, maar veel directe zorg nodig.

Ryan = schattig

Jay= De stiekeme flirt met de meiden van andere cabins

Tommy = aardig , praatte continu over het kussen van mannen, vrouwen, en dieren. Soms frusterend omdat hij er maar niet over ophield .

Steven = aardig, rustig

James= Prima vent, heeft een supergrappige hoge stem

Daryl= directe zorg nodig en altijd vrolijk.

Elbert= Topper!

Jeff= Topper, syndroom van down, ontzettend schattig!

Michael = persoonlijke begeleider nodig, grappige gekke bekken!

Darrius= wou overal mee helpen, nice guy

Jeffrey G= Vreselijk, kon het niet helpen maar hij was ronduit vies en irritant.

Paul= aardige man en de man die mij gedeeltelijk onder heeft gepoept met zn diarree..

Jeff M= leuke, vrolijke, aardige man.
De meeste campers waren leuk! Maar sommige werken je na een week echt op de zenuwen.. Ik vind 2weekse sessies te lang..

Donderdagmiddag hadden we messy afternoon. 1 woord: AWESOME!! Bij 1 v/d activiteiten moesten de counselors, ( ik dus) op de grond gaan liggen. De campers gingen marsmallows in chocolatesauce in onze mond gooien. Het resultaat: chocolatface. uiteindelijk na al die activiteiten zat ik onder: chocoladesaus, pindakaas, tomatojuice, bonen, serreals en water! Geweldig elkaar onder eten smijten/smeren!

Vrijdagmiddag gingen de campers weg, heerlijk dat weekendgevoel!
Oh ik had een award gekregen van de programmers : dive in head first award.! Whoehoe! Ik ging met Geertje & Mikaela naar vriendinnen van Mikaela.. Mikaela zit in Segenal op school, en daar heeft ze haar univerity laten zien. So lovely and big! Eenmaal bij haar vriendin Alyssa thuis kwamen er nog twee vriendinnen. Op naar een party in een schuur en beetje buiten. Eindelijk heb ik weer wat biertjes kunnen nuttigen;) Het was n gezellige party! De volgende dag heerlijk uitgeslapen en ontbeten bij tacobell. 's middags nog wat gechilld in the stafflodge en daarna even lekker ingeslagen bij Wallmart en gezellig gegeten bij the Brickhouse.

Zondag begonnen we weer met de 2e tweeweekse sessie. De hele middag weer inventory gedaan, maar dit x met mn muziekje, chill de bill!
De eerste avond flipte 1 camper Jose, helemaal de pan uit tegen me. Hij wou deodorant, maar hij heeft een mexicaans accent. Dus ik dacht dat hij opzoek was naar een andere camper Djoran ofzo . Hij was superboos en gooide me van alles naar het hoofd. Best creepy! "s avonds had hij zn excuses aangeboden en nu kan ik eigenlijk wel heel goed met hem!

Verder hebben we v/d week weer gevist en heb weer twee vissen gevangen. We hadden ook mokrock. Hier moesten we met de campers een lied nazingen en dansen. Hilarisch!

Woensdagavond had ik m'n night off. Ik ging met Geertje, Eva en Sara eten bij Brickhouse. (voor de verandering;)) Vervolgens nog even geshopt en toen op naar de nieuwe harry potter! Gezellig avondje!

Donderdag hadden we na het ontbijt outdoorcooking. We hebben choco-peanutbutter fudge gemaakt- Lovely en popcorn. Vervolgens hadden we waterslide. Dat vind ik altijd superleuk!!

's middags in m'n break ging ik gauw mn mail checken, want ik zou horen of ik was ingeloot voor huidtherapie. DAMN, ik ben niet ingeloot! Ik baalde enorm, want ik wou dit zo ontzettend graag! Nu ga ik op naar voeding en diethiek in groningen. Wat vast ook erg leuk wordt! En ik kom samen bij mn lieve vriendinnetje ingrid in groningen, dat is weer een nice voordeel! De rest van de dag was ik alles behalve vrolijk en het was dus ook nogal lastig om wel vrolijk te doen..
's avonds had ik het ook even helemaal gehad in m'n cabin. Christianne en Matt hadden hun break. Soms het ik net net het gevoel dat ik zo ongeveer alles in mn eentje loop te runnen. En dan gaat de rest er maar bij zitten of een beetje aanlummelen.. En die dag kon ik dat echt niet hebben.. Ik respecteer ze allemaal, maar sommige dingen kan ik werkelijk waar niet begrijpen. Sommige amerikanen zijn echt heel raar in doen en laten..

Gisteravond hadden we olympics. We deden een baton race, baseball, obstacle course, long jump. En op het einde met z;n allen de mile race. Nou allemachtig ik was kapot, ik moest met Orey in zn rolstoel rennen. Door zandpaden en al.! Ik had het gevoel dat mn kuiten dr af brandden! HEAVY!

Vandaag konden we tot 9 uur uitslapen, so sweet! Na de brunch had ik met een aantal campers yoga. In het weekend splitsen we alles op , omdat er verschillende workshops zijn. Vervolgens ging ik met Matt en drie campers naar wateraerobics. Het water was ijskoud, ivm de regen gister. Daarna hadden we waterwars.. Een waterballonnengevecht en daarna waterslide. Wat eindigde met een moddergevecht tussen de counselors- haha!

& nu heb ik mn big break. Eva en ik wouden naar Caro fietsen, maar alle fietsen zijn stuk. Dus die gaan we morgen even fiksen om morgen op pad te gaan...

See ya!
Love Hann.

  • 20 Juli 2009 - 17:07

    Tim K:

    Nice nice nice Hannie:D

    Ie bint wel echt donders goed bezig he, ben echt trots op je hoor dat je met deze mensen werkt!! Moet je sterk in je schoenen staan en dat doe je ook wel denk ik zoo!! (of klompen maar alee haha);)
    Ik tel de daaggies af hor dat je terugkomt, word echt tijd dat er samen weer een aantal alcoholische drankjes genuttigd gaan worden:P:P
    Heeeeeeeel veel plezier nog!!

    (K)

  • 23 Juli 2009 - 12:01

    Saskia:

    Heej lieve Hann!!
    Leuk berichtje again:D Maar wat een druk programma heb je zeg pff!! Vond het super gaaf dat je vd week belde wat ben je toch ook een schatje:D

    Tot heel snel! En ik haal een kaartje voor Stoppelhaene voor jou!!

    Liefsxx

  • 31 Juli 2009 - 16:56

    Elyan:

    Heey Hannie!

    Wat maak je toch veel mee in Amerika he!
    Vind het echt super knap dat dit zware werk je goed af gaat...Ben trots op je!

    Nog een klein maandje en je bent weer thuis!
    Heb er zin in om even weer bij tekletsen en een paar biertjes te drinken op stoppelheane!

    Spreek je snel weer...En succes nog!

    Kusjes(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mayville

Camp USA

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

einde van het kamp is in zicht..

31 Juli 2009

Session 5

19 Juli 2009

half way!

05 Juli 2009

Peanutbutter Jelly!

28 Juni 2009

Nighstaff week!
Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 18468

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: