einde van het kamp is in zicht.. - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu einde van het kamp is in zicht.. - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

einde van het kamp is in zicht..

Door: hann.

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

08 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Mayville

Hi there!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke post, mailtjes en berichtjes die ik heb gehad. Super!! :)
Vorig weekend vond ik het wel eens even tijd voor een relaxmomentje, so zijn eva en ik op de fiets naar caro geweest ( ditmaal met fatsoenlijke fietsen;)). Hier hebben we een pedicure ondergaan, even lekker relaxen. Het was relaxed en heb mooie zuurstokroze nageltjes nu , maar alles behalve professioneel. Daar kijk ik als schoonheidsspecialiste natuurlijk weer na- haha

Session 6.
We zouden kinderen krijgen, maar we kregen drie kinderen onder de tien en de rest waren tieners. Het was een gezellige groep. Er zaten wel weer wat weglopers bij, die me met 1 avond zowat de longen uit m'n lijf hebben laten lopen haha. Op zondag als ze arriveren hebben we 's avonds altijd campfire om onze campers te introduceren en we maken smorez.. & uiteraard het is camp en er wordt dus ook veel gezongen.! s avonds hadden we om half tien iedereen er al in liggen, heerlijk! Alleen bleven sommigen maar praten en dat zorgde ervoor dat ik met vier campers tot bijna half twaalf op de bank zat , maar wel schattig !
Maandag hadden we het volgende programma: flagpole- breakfast- nature hike- soccer with outpost- lunch- resthour- highropes- waterslide-dinner- hayride& icecream.. Na de laatste activiteit hebben we nog een heel stuk van het camp afgestruind met de campers om ze te vermoeien..

Oh op 1 campertje was zo adorable, Aaron. Hij is negen jaar en act like a child from one. Hij kan niet praten.. Maar hij is zo ontzettend schattig!! Verder hadden we nog een aantal schatten, waarvan het echt jammer was dat ze gister weer weggingen.

Het was een leuke week! Al ben ik nog steeds blij als het camp afgelopen is.. hihi.

Gister kreeg ik te horen dat mijn lead van de cabin, Jason er tot donderdag niet zal zijn. En dat ik de leider van de cabin ben. Dat ben ik al wel vaker geweest, maar dat was alleen een dag en een avond etc. Maar nu moet ik dus met de ouders gaan praten wanneer ze arriveren, heb leadmeeting en moet allerlei dingen invullen etc.. Dat heb ik dus de hele zomer niet gedaan, dus ik schrok me rot... De hoofdcounselor wil me wel helpen, maar aan haar heb je niet zo veel nuttigs. Maar het komt vast allemaal in orde.

Ik werk tot donderdagavond. Vrijdag vertrek ik om waarschijnlijk 6 uur 's ochends richting detroit, om daar in the plane te stappen naar NYC.
Zaterdag 22 augustus zal hann weer met haar voetjes op de nederlandse bodem staan.. :)

Ik zie er naar uit om jullie allemaal weer te zien!

• 12 Augustus 2009 - 08:24

Marian:

Heey Hanneke,
    Dat was zeker wel heerlijk zo'n relaxmoment,even wat anders dan vermaken van de campers, tis nu alweer je laatste week op het kamp, en nog wel een hele verantwoordelijke week waarin jij de leiding moet nemen, maar jou engels is zo goed dat het helemaal goed is gekomen denk ik, maar ik snap dat je eerst denkt oeps moet ik dat doen.
    In je reisverslag gooi je heel wat amerikaanse termen nice te lezen haha.
    Maar NY staat voor jou nog te wachten, een heel mooi avontuur lijkt mij ik wens je nog veel plezier,en geniet nog van je laatste weekjes in de USA,
    tot ziens als je er weer bent in Raalte,
    de stoppelhaene komt er weer aan.
    groetjes Marian

• 12 Augustus 2009 - 13:28

Saskia:

Lief meisje:D
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen!! Je gaat al bijna naar NY!! Jaloerss!! Geniet dr lekker van!! Maar wel een zware week ofniet om de leiding te hebben!! Maar wel weer een mooie ervaring natuurlijk!!

Geniet van NY en de laatste dagen in Amerika!! Daarna zie ik je heerlijk weer!! Gaan we lekker los met Stoppelhaene!!

Liefss

• 19 Augustus 2009 - 07:15

Annie:

Hallo Hanneke,
    Op de valreep nog even een berichtje van ons. Wij waren druk met het vertrek van Marcel.
    Maandag hebben we hem op Schiphol uitgezwaaid.
    En… jij wordt zaterdag weer opgewacht op Schiphol??
    Ik vond het leuk en interessant om op je site te lezen wat je daar allemaal doet en beleeft.
    Nog veel plezier de laatste dagen in de States en geniet daar ook nog even van je welverdiende vakantie.
    Tot ziens in Nederland.
    Gr. Annie.

• 20 Augustus 2009 - 17:38

Yvonne:

Hoi Hanneke

Nog op de valreep een reactie vanuit het warme Nederland. Geniet nog lekker van je dagen in New York. Kun je alles een beetje laten bezinken. Het zal een onvergetelijke periode van je leven worden. Knap hoor wat je allemaal gedaan hebt met gelukkig ook heel veel plezier.

Nou Hannke we hopen je snel te spreken wanneer je weer voeten op nederlandse bodem hebt gezet.

Yvonne