Nighstaff week! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu Nighstaff week! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

Nighstaff week!

Door: hann.

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

28 Juni 2009 | Verenigde Staten, Mayville

Vorige week zaterdagmiddag toen we terug waren van het internetcafe, zijn we nog lekker wezen zwemmen in het meer en n boottochtje gemaakt... Heerlijk:)!
Zondag aan het ontbijt kwam Lynn naar me toe met de mededeling: jij bent deze week nightstaff samen met Rachel ( uit Nieuw Zeeland, 35) Officieel moeten ze je dat een dag van te voren vertellen, zodat je er al rekening mee kunt houden en je ritme kunt aanpassen... Nu was ik dus klaarwakker en mocht ik weer gaan slapen wat natuurlijk niet lukte, nouja 2 uurtjes dan.. Ik was behoorlijk pissed of. de diensten zijn van 7 tot 7 uur de volgende ochtend. Van 7 tot 10 help je met de avondactiviteiten en het naar bed brengen van de campers. Om elf uur beginnen de eerste rondes. Elk uur check je alle cabins om te checken of iedereen slaapt, ze te wekken voor the bathroom, luiers verschonen, catheter , of ze wakker zijn.. ! Na de eerste nacht was ik er al wel achter dat ik later echt geen baan wil met een nachtdienst.. Elke nacht was ik tussen half vier en half 6 echt supermoe.. We hadden in 1 cabin een vreselijk irritante vrouw, die vaak in haar bed plaste.. en liep te schreeuwen en dus iedereen wakker maakte. Dus we hebben haar drie nachten 3 uren meegenomen naar boven, en dan deden we apart de rondes. Omdat een van ons twee op haar ( Jennifer) moest passen. Ze schreeuwde heel vaak midden in de nacht: I pied in my pants the hole day.. De laatste nacht werkte ze me echt op mn zenuwen en toen gooide ze ook nog een wcrol naar me toe. Ik kon dr wel schieten!! De rondes alleen was soms vrij eng, want je moet ook naar de ranch en dat is ongeveer vijf minuutjes fietsen in het stikkedonker met je hoofdzaklampje op..Op woensdagavond hadden we als avondactiviteit ' under water world' . Waterballonnen gooien en ze hadden een zelfgecreeerde waterglijbana gemaakt. Ik ben drijfnat gegooid en heb natuurlijk ook iedreen drijfnat gegooid;) Het was echt zo ontzettend leuk! Hopelijk gaan we dat deze week weer doen! De laatste nacht deed ik op het kamp zelf om 4 uur weer een ronde alleen en toen zag ik de achterkant van een dier en ik hoorde allerlei geluiden. Ik vond het echt doodeng.. Dus ik rende weer naar boven naar de eerste twee de hebben gecheckt omdat ik echt niet meer alleen durfde.. maar Rachel zei dat is goed voor je. Dus ik weer terug, en heb cabin 3 en 4 gecheckt.. Ik liet ook Rachel de geluiden horen en toen zijn we na Jennifer weer in bed te hebben gestopt en de ronde te hebben gedaan, gaan kijken bij de vuilniscontainer. Daar hoorden we namelijk de geluiden vandaan komen. En wat bleek er zater drie wasberen in, die had ik dus gezien. hahah. En iets daarna hebben we ook nog een stinkdier gezien! We vonden het AWESOME!! Die wou ik namelijk echt nog wel zien!
Vrijdagmiddag ben ik er om 2uur uitgegaan om weer in m'n normale ritme te komen en om te overleggen wat we zouden gaan doen, WEEKEND! Vrijdag aan het einde van de middag zijn we naar de tante van Paul gegaan en daar wezen zwemmen, met : Geertje, Eva, Vermont, Tony, Sara, Mike en Ben. Daarna wouden ze ons eens laten proeven hoe het 'echte' eten smaakt hier. Want het campfood is niet altijd je van het;). Dus gingen we naar Brickhouse, gezellig en lekker eten! Daarna hebben we nog een filmpie gekeken.. Zaterdag gingen we naar harmon lake, dat is een van the great lakes in Michigan. Nouuuu het lijkt meer een zee, dan een meer!! Wat groot. Heerlijk gerelaxed daar! 's avonds is Eline bij me blijven slapen, gezellig!
Christianne was naar Jason, onze lead in the cabin.. Ik ging niet mee want wou na die nachtdienst niet een heel weekend aan iemand gebonden zitten. En vanochtend om 11 uur zijn we weer begonnen met de flagpoole, nu is de tweeweekse sessie!! Vanmiddag druk geweest met the inventory, alle bagage en kleding checken en labelen. KUTWERK!;)Maar dat hoort erbij.. Ik had deze sessie geen keuze voor mn break. Je krijgt een avond en een avond en een dag vrij in deze twee weken. Dus ik ben nu ( vanavond ) al vrij en donderdag avond tot zaterdagochtend.. beetje balen want volgende week dus van zaterdag tot vrijdag fulltime elke dag van 7 tot 10. Maar die sessie erop mag ik kiezen welke break ik wil. Zo wisselen we dat af.. Ik ben erg benieuwd hoe deze twee weken gaan verlopen, en hoe de mannen zijn! Het wordt vast fun!
Superleuk bij deze sessie zit ook een messy night. Hier worden de counselors ( ik dus) door de campers onder eten gegooid... Lijkt me echt supergrappig!
Het weer is hier goed, het is gemiddeld tegen de 30 graden en in de dertig graden..

Everybody enjoy your summer and the holiday!

Kusje voor jullie!!

Ps Inky bedankt voor je superleuke post. Makes me happy!

  • 29 Juni 2009 - 05:58

    Tim S:

    hej hanniebal
    zo te lezen heb je het echt naar je zin, lekker weer en mooi spelletjes doen. have fun deze week
    ciao x

  • 29 Juni 2009 - 07:35

    Melanie:

    Hann!

    Echt superleuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet ervan!

    Xx

  • 29 Juni 2009 - 08:30

    Tim K:

    Anniebal!!

    Echt awesome hoor wat je allemaal mee maakt haha;)
    In nederland mis je bijzonder weinig hoor dus geniet van al je ervaringen die jaar opdoet:D:D

    (K)

  • 29 Juni 2009 - 09:47

    Anouk:

    hee hann!!
    leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je je vermaakt met alle mensen en de leuke spelletjes die ze organiseren. geniet er ng lekker van meid!!
    liefs!!

  • 29 Juni 2009 - 16:18

    Shar:

    Heej Toppertje..

    Weer een leuk verhaaltje hoor.. zo hou je ons wel bezig hihi :p Veel plz nog! Liefs (K)

  • 29 Juni 2009 - 16:58

    Frans:

    Hoi Hanneke,

    Fijn te mogen vernemen dat je ondanks die zware week en hoge temnperaturen jezelf er zo doorheen hebt geslagen. Je hebt jezelf al tig keer overwonnen. Wat een ervaringen. Hopenlijk komen er nu wat lichtere weken aan, waar je ook weer volop van mag genieten. Wel leuk hoor, al die gekke spelletjes. Er is een gezegde van "rare jongens die romeinen", maar je kunt er ook wel "rare jongens die amerikanen" van maken. Blijf vooral genieten en wij horen weer van jou.

    Liefs

    Frans

  • 29 Juni 2009 - 20:24

    Martine:

    Weer helemaal op de hoogte! Leuk hoor.... geniet van alle leuke en minder leuke dingen. Zou het je niet na doen, midden in de nacht alleen door dat bos! brrr
    groetjes...........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mayville

Camp USA

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

einde van het kamp is in zicht..

31 Juli 2009

Session 5

19 Juli 2009

half way!

05 Juli 2009

Peanutbutter Jelly!

28 Juni 2009

Nighstaff week!
Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 18465

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: