SUPERHERO!! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu SUPERHERO!! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

SUPERHERO!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

20 Juni 2009 | Verenigde Staten, Mayville

Heyhey!
De eerste week van het supercamp zit erop.. Het was een heftige, zware maar leuke week.. Maandag gingen we eerst naar een city om onze social security card aan te vragen. Want het is natuurlijk wel handig als we onze paycheck kunnen cashen;) Toen we eenmaal terug waren, moesten we ons snel omkleden in onze zwemkleding om vervolgens naar het meer te gaan voor de waterfrontorientatie! Dat was echt superleuk en gezellig. Eerst moesten we een paar zwemtesten doen en daarna gingen we allerlei scenario's naspelen van campers. Ik moest bijvoorbeeld verdrinken en buiten de regels treden. FUN! Dinsdag zijn we de dag begonnen om 10 uur met de flagpool en het zingen van campsongs.. Daarna zijn we begonnen met het inkijken van de dossiers van de campers. Deze week was een 1,5 dag korter omdat de campers veel directe zorg nodig hebben.. Om twee uur arriveerden ze dan, spannend!! De eerste dag heb ik ervaren als: Vreselijk, vreemd, grappig en ik dacht wat doe ik hier in godsnaam! Woensdag opende ik vermoeid om half 7 mijn ogen door een rinkelende wekker. Tijd om op te staan en de campers te verschonen,douchen, poepluiers verschonen etc.. We hadden 14 campers en de leeftijd lag tussen de 30 en 68.. Vrij oud dus! Er zaten echt een paar flinke schatten bij. Ook was er een grappige man met downsyndroom, die elke dag herhaalde, bijvoorbeeld: I like you, you are my friend. I am going to buy you after lunch haha..
In totaal ben ik 1 x geslagen door een camper , het was een wegloper. Hij zat in een rolstoel en wou er telkens vandoor. Bij hem was ik vreselijk blij dat het vrijdag was en hij wegging! Wat een irritante man. We hebben allerlei activiteiten gedaan, o.a boottrip en paardrijden.. De dagindeling was: 7.00 opstaan,aankleden etc campers, 8,15 flagpool, 8.30 breakfast, hierna tot 12.30 activiteiten, 12,30 lunch, tot 17.30 activiteiten, 17,30 diner en daarna avondactiviteiten en meestal waren we rond half elf 's avonds klaar.. Donderdagavond hadden we banquet en dansavond.. Dat was ook een supergezellige geslaagde avond, lekker swingen met de campers! Vrijdag hebben we ze awards gegeven, ons thema was superhero , dus hun nieuwe naam werd een van de superhelden.. Om twee uur werden ze opgehaald en daarna hadden we nog een campermeeting. Nabespreking hoe alles verlopen was etc.. Om vier uur had ik WEEKEND!! Ik was bekaf en dus erg blij dat ik weekend had! We zijn naar tacobelt geweest met een paar amerikanen en the dutchies. De amerikanen vonden dat we dat toch echt eens uitmoesten proberen, het was lekker! 's avonds hebben we nog even gezellig 'family guy' gekeken en daarna kreeg ik nog een ontzettende opruimbui . Ons kamertje (die ik deel met christianne) was echt een zooi..
Vandaag zijn we heerlijk vrij, genieten! Morgen om 11.00 is er weer flagpool en om 2 uur arriveerd de volgende groep campers. Vanaf nu wordt de directe zorg steeds iets minder.. De laatste twee sessies zullen met kids zijn..

Ik ga weer richting het zonnetje!

Bye, Liefs hann.

  • 20 Juni 2009 - 20:03

    Ingrid -:

    Jeuh ik het eerste berichtje!

    Toppie verslag weer! Echt zo gek om te lezen wat jij allemaal hefthaftig uithaald & doet! Super!

    1 ding is zeker! Hannie die toch altijd al zo mooi gekleurd is! Kan in augustus alle lichtgekleurde dames mooi de oogjes uitsteken! Dikke kus je vriendinnetje uut Roalte!

  • 20 Juni 2009 - 22:10

    Frans En Fien:

    lieve Hanneke
    Fijn dat je weer een verslagje schrijft, erg leuk
    we lezen het met genoegen
    ik zal zeggen ga zo door
    we zijn trots op je

  • 22 Juni 2009 - 16:11

    Jaap:

    Mooi dat je het zo naar je zin hebt daar!

    hoe is het met je engelse talenknobbel gesteld dan? er komen steeds meer engelse woorden in je berichten :P! Veel plezier nog!

  • 23 Juni 2009 - 21:24

    Tim K:

    Annie!!

    Goed bezig hoor, beetje luiers verschonen enzo;) Ben trots op je.!
    Vast eventjes wennen na het werk wat je de afgelopen tijd in Raalte city hebt gedaan.!

    Maar goed dat je het druk hebt en dat het allemaal superleuk is meen ik te lezen.. Als de tijd snel betekend dat u zich vermaakt toch;)

    (K)

  • 23 Juni 2009 - 23:46

    Christianne:

    Joo roommate! Aangezien ik je deze week te weinig spreek, plaats ik even een berichtje op je blog, hihi.
    I know you will surive this week darling! You have to, 'cause now I'm the only Dutch-girl in our cabin to fight against Danny's stupid comments.

    We loovvee the American way of living! Vooral the desserts, whihi. Al had het roege opstaan achterwege mogen blijven, don't you think?!

    Gonna have fun this summer!

    love, xx

  • 06 Juli 2009 - 20:34

    Herma Kloosterman:

    Hoi Hanneke,

    Ik ben er maar eens even voor gaan zitten, om al die verhalen van jou te lezen.Hartstikke leuk, het lijkt mij soms ook wel heel spannend.
    Maar volgens mij heb jij het daar best naar het zin.Wij wensen je nog hele fijne dagen toe en wij blijven je volgen.
    Heel veel groetjes van de fam.Kloosterman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mayville

Camp USA

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

einde van het kamp is in zicht..

31 Juli 2009

Session 5

19 Juli 2009

half way!

05 Juli 2009

Peanutbutter Jelly!

28 Juni 2009

Nighstaff week!
Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 18462

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: