Session 5 - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu Session 5 - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

Session 5

Door: hann.

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

31 Juli 2009 | Verenigde Staten, Mayville

Hello everybody!

De vorige keer was ik gebleven bij het feit dat we onze fietsen gingen fiksen. Dat hebben we uiteraard gedaan. Of nouja laten doen;) Om tien uur zaten we op ons fietsje op weg naar Caro, ( ong. 1 uur fietsen) Eenmaal bijna in Caro begaf mn band het, flat wheel. So bij de gunshop die we tegenkwamen hebben we de band weer opgepompt. Eenmaal in Caro hebben we lekker rondgeneusd en zijn we in het park wezen relaxen en wezen uiteten. De terugweg was m'n band er nog slechter aan toe, dus we struinden een aantal autogarages af om de band op te pompen. Op de weg terug hebben we het bij een huis geprobeerd en die man was zo friendly om ons naar het kamp terug te brengen. ( En ja we hebben wel gechecked of het save was;)) Het was een lovely day!

De dag erna werd me in de middag medegedeeld dat ik die nacht om 3 uur uit m'n bed moest om drie campers te wekken. Want jaja we kwamen samen met een aantal andere campers en counselors live op de amerikaanse tv. Op channel 5. Lokaal. Ik persoonlijk vond het interview een beetje tegenvallen, omdat er veel campers niet aan bod kwamen.. Ze hadden er gewoon te veel campers neergezet.. Maar leuk om mee te maken, en die man had echt zo'n heerlijke amerikaanse tv-stem!!

Deze sessie vond ik echt ontzettend leuk , met hele leuke campers. Eentje leek ook heel erg op adje van paul de leeuw. Ik mis een aantal campers zelfs gewoon..

Weekend! Ik ben met Mike, Eva & Christien naar Frankmuth geweest. Dit is een heel schattig stadje met duitse invloeden. Eerst hebben we n lekkere fles wijn ingeslagen en vervolgens hebben we een gezellig restaurantje opgezocht om te eten. Delicious! Na het eten zijn we op zoek gegaan naar een hotel. We belandden in Bavarian inn hotel. Het was echt cheap! En supermooi en groot. Het hotel had meer dan 1000 kamers. We konden vrij gebruik maken van the gamehall, swimmingpool and bubbelbad. Echt helemaal top! De volgende dag zijn we naar een aantal grote shoppingmalls geweest en naar de biggest chritmasstore of the world. Echt super om te zien, ik keek m'n ogen uit. Ze hadden zelfs kerstballen van all stars, gitaars en ga zo maar door! Het was echt een heerlijk weekend!

Zondag arriveerden onze eerste groep tieners. Ik zag er wel naar uit, want het scheen makkelijker te worden. Nou NOT! Ik vond het een vreselijke week! De campers die wij hadden waren echt niet leuk.. Onze cabinstaff liep er de hele week alles behalve vrolijk bij. Ze waren ook zo druk allemaal. De leeftijd was tussen de 14 en 22. 16 guys..
Er was een camper die helemaal op mij gefocust was, die me telkens volgde en in m'n arm kneep. Dus ik heb een stuk of 12 herinneringen van deze jongeman op mijn arm gekenmerkt staan. Iedereen sleepte hem dan ook telkens bij me weg. Het was gewoon ronduit irritant, wanneer ik een andere camper wou voeden kwam hij er weer aan of wanneer ik iets voor ze aan het maken was met arts&crafts bijvoorbeeld. Verder hadden we twee jongens die geregeld wegliepen. Tijdens resthour liep ik het gehele uur rondes door de cabin of ik zat als deurpost:S De eerste avond was er al een vermist.. Hij was helemaal bij het waterfront, dat is een aardig eind lopen.. Verder hebben nog een paar campers me een aantal keren een mep verkocht of op me gespuugd. Dit maakte me soms echt kwaad. De eerste twee nachten waren slechte slaapnachten. Het alarm ging een paar keer af. Dat betekent dat ik eruit moet springen om alles te checken.. En 1 camper praatte de hele nacht maar door, dus ook daarvoor mocht ik uit m'n bed ..
Woensdag hadden we camp out by outpost. It was my turn to sleep outside.. Dus heb een nachtje buiten in m'n slaapzakje geslapen. Was wel oke & die avond was gezellig!! Het is echt een mooi plekje daar bij de outpost!

Deze week hebben we trouwens met de cabin the golden broom gekregen! Dit houdt in dat wij de schoonste cabin waren en we mochten met de picknick als eersten eten..

Nog twee weken werken & een week NY. Dat laatste daar zie ik ontzettend naar uit. Ben wel klaar met het kamp nu, zoals de meesten hier..

Liefs hann.

  • 01 Augustus 2009 - 00:52

    Tim S:

    heej hannie
    leuk verslag, moeilijke lui volgens mij. je moet je niet laten overdonderen maar laten zien wie de baas is he;) gewoon hun terug knijpen:P haha
    wij of alleen ik missne je hier wel hoor. tis best saai zonder jou

    tot snel
    xx

  • 01 Augustus 2009 - 20:21

    Jan En Marijke:

    je hebt wel 'n paar zware sessies achter de rug en nog eentje te gaan maar daar sla je zelf ook wel doorheen. je hebt weer toppie gedaan!!! EN DAN NEWYORK heeééél veeééél plezier daar en geniet er van meid!!! groeten en veel liefs jan en marijke

  • 03 Augustus 2009 - 21:06

    Ronald:

    Kop op Deerne!! goed verhaal en laat die kinderkes maar eens ff zien wie de baas is idd!!
    Hanneke whoehoewhoehoe! GGG en
    Gruutgruutgruutjens

  • 04 Augustus 2009 - 13:26

    Anouk:

    hee lieve hannn
    de laatste loodjes zijn in zicht. nog heel even en dan heb je lekker een weer tijd voor je zelf in NY. succes nog de laatste paar weekjes!!
    love you

  • 06 Augustus 2009 - 12:17

    Elyan:

    Hey Hannie!

    Hier een berichtje vanuit het zonnige Raalte.

    Wat heb je toch weer een leuk verhaaltje geschreven. Vind het altijd leuk om te lezen hoe jij het hebt in Amerika. Maar je kijkt nu wel uit naar het eind? Het aftellen begint iig.

    Ik wil je een fijne week in New York wensen..Maar ben je nog op tijd voor Denneoord?

    Heel veel plezier in ieder geval nog!

    Kusjes Elyan

  • 06 Augustus 2009 - 21:04

    Ingrid,:

    Hee lieve schat!!

    Wat weer 'n super mooi verhaal! & Mega super bedankt voor je kaart! Verjaardags kaart wel te verstaan ik ga je later even goed mailen! De kaart was al 'n beetje beschadigt dus de kleine oorbelletjes hebben 't zelfs niet eens overleefd maar die kan ik nog wel ff fixen hoor! Dikke kus voor jou!

    Je bent 'n topper!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mayville

Camp USA

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

einde van het kamp is in zicht..

31 Juli 2009

Session 5

19 Juli 2009

half way!

05 Juli 2009

Peanutbutter Jelly!

28 Juni 2009

Nighstaff week!
Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 18466

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: