Peanutbutter Jelly! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu Peanutbutter Jelly! - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

Peanutbutter Jelly!

Door: hann.

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 Juli 2009 | Verenigde Staten, Mayville

HeyHey!!
De eerste week van de tweeweekse sessie zit erop.. Dit is weer een groep met oudere mannen.. van ongeveer 30 tot 70..
De campers zijn wisselend, er zitten schatten,lachwekkende, saaie, irritante en engerds bij..
Haha onze eerste nacht was een beetje weird, midden in de nacht ging opeens in onze kamer het licht aan en er kwam iemand binne. Bleek het onze lieftallige camper Alex te zijn.. Dit deed hij tot vier keer toe die nacht, dus ik was de volgende ochtend keimoe.. Vanaf die nacht toen we onze kamer op slot. Maar meneer vond een nieuwe truck uit, op onze deur gaan lopen bonken,. het was zeer lachwekkend , we lagen in het scheur, toen we deur heel gauw openden stond hij daar met zn maffe kop. Hij heeft nogal een vreemd muis/alienachtig gezicht, en maar n paar tanden haha. Gekke bekken bekken trekken was dan ook een superleuke grappige bezigheid met hem! Ook hebben we een aantal campers nu die je continu aanstaren, aanraken en met je willen trouwen..Dat kan behoorlijk irritant en frusterend zijn.. Maar over het algemeen zijn het leuke campers..

Ik ben v/d week ook voor het eerst in de threehouse geklommen.. Ik gok dat het ongeveer 6 meter hoog is.. Ik moest via n ladder omhoog en zat vast aan wat touwen. het was vet! Daarboven moest ik de campers begeleiden.. "s avonds ging m'n cabinlead op zn lange break en maakte hij mij tot hoofdverantwoordelijke. Gelijk de eerste nacht werd een superlieve camper (dwight) ziek.. Hij kan niet zo goed communiceren dus , sommige dingen waren verrekte lastig.. Uiteindelijk is hij eindelijk naar een boel gevraag van mij en mn andere collega's naar het ziekenhuis te gaan.. Ik was nogal pissig want hij en ik gaven al eerder aan wat er aan de hand was, maar ze deden er gewoon zo goed als niets mee..
Maargoed uiteindelijk allemaal goed gekomen.. De communicatie op het kamp hier is verreweg van goed. En dat leidt tot foute beschuldigingen..
's avonds hadden we een creamfight. Dat was echt superleuk.Ik zat flink onder de slagroom en scheerschuim.. Was fun!

Van Mikaela had ik n peaceketting gekregen, sweetsweet!!

Het weer deze week was bad, we hadden gewoon 2 hele dagen regen.. Maar nu is het gelukkig weer chill!

We hebben ook weer gevist van de week, en ik vind het gewoon echt leuk nu! Ook superleuk om dat met de campers te doen! aan het einde van deze dag ging dwight naar huis. Dat vond ik echt ontzettend jammer, want het was zo'n leuke vrolijke, positief ingestelde man.
En jaja 's avonds na het diner, had ik mn 36 urige break. Ik ben samen met Geertje naar Cassies huis geweest.. Eva kon niet mee, ivm te weinig plaats, daar voelde ik me nogal rottig over..
Ze woont in een hele mooie wijk. het eten was ook vele malen beter dan op het kamp. Hier op het kamp is het zo niet vers en soms gewoon ronduit te vies voor woorden.. 's avonds zijn we naar haar grandparents gegaan en hebben we koekjes> chocomarshmallowcookies gebakken. De volgende dag ontwaakte ik in een heerlijk bed, zonder een zere rug;) a miracle!
Na het ontbijt gingen we wederom naar haar grandparents en toen hebben we brood gebakken en soep gemaakt.. We hebben ten phards gespeeld en daarna zijn we nog even naar een leuke kledingshop geweest en daarna op naar het huis van haar boyfriend in lansing. (the capitol from MI) Daar hebben we gegeten en vuurwerk gekeken. het was een dag voor july 4th INDEPENDENCE DAY! We hebben ook vanaf het dak gekeken. Dat is hier blijkbaar normaal , Vet leuk, keer wat anders haha!
S nachts om 1 uur plofte ik vermoeid in bed en om half 8 rinkelde het wekkertje weer om terug te gaan naar het kamp. Het was gezellig en lekker om even weg te zijn! Dit weekend hadden we workshops! Lekker chill en rustiger! gisteravond was het dus independence day en was er uiteraard vuurwerk bij het meer. Het was gezellig en lekker geauwehoerd! We hebben bij veel campers en uiteraard onszelfd versierd door middel van gezichtspainting , Cool! Vandaag kreeg ik te horen dat ik samen met eline een workshop dutch ging geven. Haha heel fijn dat me dat even
verteld werd, maar het was fun!

Verder hadden we nog een superleuk watergevecht. En ik was gewoon om half negen klaar!! dus nu eindelijk op het zo ontiegelijk slome internet om hier een verhaal te typen..!

Till the next time,
Liefs hann

  • 06 Juli 2009 - 02:36

    Eline:

    Hannaaaah, Leuk je bericht!
    True story! Eindelijk kunnen we op internet. Ik vind je campers erg geinig. Vooral Albert in z'n rolstoel. Soort snoopDogg. Gelukkig gaan we een goed weekend tegemoet, na deze twee weken. Shoppen in Baycity!!
    En op een computer met Hi speed internet :) dus waarschijnlijk fotoooo's!

  • 06 Juli 2009 - 13:42

    Yvonne En Lisa:

    Hoi Hanneke

    Wat hebben we hier toch een saai leven wanneer wij al je belevenissen lezen. Het zijn allemaal stuk voor stuk bijzondere ervaringen mooie en lelijke!
    Liefs

  • 06 Juli 2009 - 19:18

    :

    Hee Hanneke!!
    Leuk weer iets van je te horen!! Hoorde van je dat je mn kaartje hebt ontvangen!! Leuk leuk;) Lees wel dat je veel leuke dingen doet! Nou meid geniet dr van en tot zo snel mogelijk!!

    Liefs!

  • 08 Juli 2009 - 19:19

    Anouk:

    hee hann!!
    fijn dat je ook nog even tijd voor jezelf hebt buiten het camp. kun je ook nog even wat meekrijgen hoe de mensen daar leven.
    geniet er lekker van meid!!

  • 09 Juli 2009 - 08:24

    Elyan:

    Heee Hannie!

    Ik lees dat je het naar je zin heb in Amerika...Fijn om te horen man! Mis je toch wel een beetje hoor nu je er niet bent...

    Hier niet echt veel neiuws. Gisteren verjaardag van Bowlink gehad. Was wel weer gezellig!

    Ik blijf je site volgen en veel plezier daar nog!

    Groetjes(K)

  • 10 Juli 2009 - 17:37

    Jurrie:

    Hey Hanneke! Heb ik verdorie nu pas je site gevonden.. Maar heb de verhalen gelezen hoor, en volgens mij heb je 't daar superleuk! Watergevechten, creamfights, foodfights, bonfires, klimmuur, paardenranche, lekker weer.. Kan niet op! :) Nog een machtig mooie tijd daarzo! Dit weekend foto's online? ;)

  • 12 Juli 2009 - 10:56

    Joyce:

    Lieve Hanneke,
    Wat een leuke verhalen allemaal!
    Je hebt echt een leuke tijd daar zo te lezen..

    Geniet er van en ben benieuwd naar he volgende verhaal!

    Kus

  • 18 Juli 2009 - 12:18

    Annet:

    hey Hanneke,
    Thanks voor je leuke kaart. Goed te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Ik heb nu ook vakantie, was er ook aan toe en over morgen vertrekken we naar Brazil... jippie..lekker genieten.Ik ben ook benieuwd of je bent ingeloot voor je opleiding..hoor het wel van je.. take care en we gaan borrelen met de stoppelhaene.. gezellig.. en de groeten van Mas.. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mayville

Camp USA

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

einde van het kamp is in zicht..

31 Juli 2009

Session 5

19 Juli 2009

half way!

05 Juli 2009

Peanutbutter Jelly!

28 Juni 2009

Nighstaff week!
Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 18459

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: