welcome to Mayville, MI - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu welcome to Mayville, MI - Reisverslag uit Mayville, Verenigde Staten van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

welcome to Mayville, MI

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 Juni 2009 | Verenigde Staten, Mayville

Hoi Piepeloi!
Dinsdag ben ik vertrokken naar the usa. Ik had twee nederlandse reisgenootjes, nl Eva en Merel. Eva gaat naar hetzelfde kamp als mij.In london hadden we vertraging van bijna drie uur , omdat een motor het begaf.. Eindelijk waren we dan om half elf in NY, waar we nog een dik uur in de rij mochten staan voor de douane en visumkeuring. Om twaalf uur zaten we in de taxi op naar het hostel. De volgende ochtend vertrokken we met de metro naar het kantoor van Interexchange voor de orientatie. Vanuit daar hebben we de taxi naar het vliegveld gepakt , waar we nog zo'n vijf uur op onze vlucht moesten wachten. Hier hebben we nog even gebruik gemaakt van de luxe en hebben we een voetmassage genomen in een heerlijke massagestoel. NICE! Eenmaal in Detroit beland, zouden we worden opgepikt door iemand van het kamp, na twee uurtjes rijden waren we er dan EIN-DE-LIJK!! Ik dacht dat we als een van de eersten arriveerden maar er waren al dertig collega's. Zo werd ik de eerste nacht gelijk op de proef gesteld, want ik heb in mn slaapzakje geslapen, zonder tent or something.. Daarvoor hadden we een kampvuur met kampliedjes.. De mensen zijn allemaal erg aardig, maar het is wel wennen. Het zijn voornamelijk amerikanen die hier werken en die hier al meerdere jaren zijn geweest.Verder iemand uit Nieuw Zeeland en Azerbijan..
Vandaag werd ik nogal houterig wakker haha.. maar het was leukleuk! Ik heb voor het eerst een ommeletje in een plastic zakje op een kampvuur bereid. Om half elf werden we verwacht in de activiteitenruimte om te beginnen met CPR en First aid. Morgen of over een paar dagen moet ik daar examen in doen. Met de lunch heb ik mn eerste corndog gehad. Aan het einde van de middag hadden we wat activiteiten zodat we straks weten wat de campers moeten doen. Zo hebben we bijvoorbeeld popcorn op het kampvuur gemaakt, met als resultaat burned! Het is een camp met vele buitenactiviteiten. Toen ik hier aankwam had ik het gevoel dat ik in een amerikaanse film was beland. Het is allemaal heel groot , het kamp heeft veel land, een meer, paardenranche, kinderboerderij , paardenranche, klimmuur, waterboot etc. Pretty cool dus!
Untill the next time. Bye..

• 05 Juni 2009 - 09:18

Marlon:

Whauwiee Hann ben blij wat van je te horen. Fijn dat de reis allemaal goed verlopen is! Heb je idd. nog wel gesmst en ben niet de enige, maar nu weten we in ieder geval waarom.. Nu maar hopen dat je snel een simkaart o.i.d. kunt krijgen en ach anders internet he.. Hebben ze daar gewoon pc's waar je gebruik van kunt maken, of kun je daar niet zo vaak op?

hihi maar zo te horen heb je al aardig wat mee gemaakt en staat je nog veel te wachten..lekker comfortabel zo'n slaapzakje en wel stoer van dat ommeletje in een zakje;)was die nog wel beetje te eten:)

Nou meid geniet ervan en ben benieuwd naar je verdere avonturen!!

Hele dikke knuffel voor jou!!

• 05 Juni 2009 - 14:13

Yvonne:

Fijn om te horen dat goed op je plekje bent aangekomen en dat de eerste indrukken pretty zijn. Heel veel succes en geniet van alles om je heen!

• 05 Juni 2009 - 16:09

Inky!:

Oh lieve, gekke han! Wat super om dit allemaal te lezen! Wat 'n belevenissen hé! Ik mis je toch al wel hoor! Zo raar om te denken, oh wat is ze nu aan het doen etc. Thanks voor je emailtje! succes met bivakeren ;)
    Je Engels al aardig met het Nederlands aan het combineren hé! (Dat gaat ongemerkt nog veel erger worden)

Meid Geniet Geniet Geniet! (L)

• 05 Juni 2009 - 16:46

Saskia:

Hann!! Wat leuk een berichtje van je te lezen:D En het klinkt allemaal erg leuk!! Heb je al veel spinnen enz gezien? Aangezien je al een nacht in een slaapzak hebt doorgebracht hihi!!

Maar heb je daar goeie internetverbinding? Kunnen we gezellig mailen hihi!! Hoop snel weer wat van je te horen!!

Dikke knuffel(K)

• 05 Juni 2009 - 17:08

Fien En Frans:

Hallo stoere hollandse american girl. Je hebt je draai al goed gevonden. Fijn dat de eerste indruk goed is. Pas goed op jezelf en geniet van alles wat je meemaakt en meekrijgt.

• 05 Juni 2009 - 20:27

Jan En Marijke:

hoi die Hanneke na 'n heftige reis ben je dan eindelijk op je plekje aangekomen 't is fijn om te weten dat eerste indrukken goed zijn geniet van alles en dat 't 'n super tijd mag worden voor jou in america!!!!

• 05 Juni 2009 - 20:50

Elyan:

Heee Maatje!

Fijn dat je ondanks de vertrging een goeie vlucht heb gehad. Maar zelfgemaakte popcorn isssssssssss lekker!!!!
    Je hebt in ieder geval een goede 1e indruk...Leuk man!

He ik ga je site volgen en heeel veel plezier!

Kusjes!

• 05 Juni 2009 - 21:07

Ilja:

Hee chick!
    Wennen allemaal voor je he:) Maar is helemaal iets voor jou i think:D Ik blijf je volgen:D
    Liefs Ilja

• 06 Juni 2009 - 07:47

Melanie:

Leukleukleuk!

Geniet er van!
    ben nu al weer benieuwd naar je volgende bericht! :D

Kuss

• 06 Juni 2009 - 16:40

Anouk:

hee hann..
    je maakt het daar wel mee hoor:P in the open air slapen...geen jetlag gehad van het vele reizen??
    veel plezier nog en ik zal je site goed in de gaten houden.
    liefs

• 07 Juni 2009 - 12:46

Tim K:

Anniebal!!

Hardstikke fijn dat alles ondanks wat vertragingen helemaal goed is gekomen:D:D
    Beetje popcorn maken en meteen alweer examen doen, goed bezig hoor.. Ben trots op me tokkie;)
    Neem aan dat je nu lekker veel energie hebt omdat je een weekend niet hebt gehijst.. Want jij mag dat voorlopig nog niet he;)
    Nja, heel erg veel plezier nog, geniet ervan en kijk uit naar je volgende spannende verhaaltje:)

(K)

• 08 Juni 2009 - 16:19

Herma Kloosterman:

Hallo Hanneke

Fijn dat je goed bent aangekomen, ook al was de reis lang en vast wel vermoeiend.
    Als ik je verhaal zo lees dan heb je het daar vast wel naar je zin.
    Maar het zal de eerste dagen nog wel wennen zijn.
    We wensen je heel veel plezier daar en zorg dat je er van geniet.

groetjes van de fam. Kloosterman

• 08 Juni 2009 - 17:00

Wesley:

Eeeey moatie

Mooi dat je het nu al naar je zin hebt daar:D wel jammer van de vertraging.
    Maar buiten slapen moet voor jou geen probleem zijn als professioneel weiland slaper;)
    Voor de rest al enge beesten tegen gekomen?:P of valt het nog mee?

Ma ik wens je nog veel plezier en ben al benieuwd naar je volgende verhalen:D

Kus

• 08 Juni 2009 - 20:30

Ingrid:

Thanks voor je mega lange belletje! Hahah, halverwege viel je zo weg! Maar helemaal leuk!! (L)

• 09 Juni 2009 - 17:29

Marian Groothuismink:

Heey Hanneke,
    Nou een hele reis heb je al gehad, en dan deze week heerlijk vrij en relaxen om kennis te maken met de andere meiden, leuk.
    Ik zag al op je hyves leuke foto's, zag er gezellig uit, en dat kampliedje haha.
    Het zal soms best wel wennen zijn,lange dagen maken, maar geniet van alles wat er komen gaat,
    Groetjes Marian