Nog 6 dagen! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

27 Mei 2009 | Nederland, Raalte

Heyhey!

Na veel papierwerk en de nodige spanning of ik erdoor zou komen is het dan eindelijk zover!! Dinsdag 2 juni vertrek ik naar the USA.:D
Ik ga naar Mayville in de staat Michigan. Hier ga ik werken op een summercamp voor gehandicapten jongeren en volwassenen. Ik zal ze de gehele dag gaan begeleiden. Wat mijn precieze taken zullen worden weet ik nog niet..
2 juni vlieg ik om kwart over vier naar NY. De volgende dag zal ik na een korte orientatie doorvliegen naar Detroit. Hier wordt ik opgewacht en naar het kamp: The Fowler Center gebracht. De eerste dagen zal ik een training hebben. Als het goed is tussendoor nog wat chillen en dan komen de campers. Ik heb er ontzettend veel zin in.
Ik hou jullie op de hoogte!

M'n adres zal zijn:
The Fowler Center
Hanneke Schrijver
2315 Harmon Lake Rd.
Mayville, MI 48744

Bye, X Hann.

  • 29 Mei 2009 - 06:56

    Saskia:

    Leuk leuk leuk meid:D Geniet er lekker van!! Tot zo snel mogelijk!! We drinken van het weekend dr nog een paar drankjes op!!

    Liefs

  • 29 Mei 2009 - 13:10

    Laura:

    Hoi!

    Veel plezier en succes daar in NY!

    Liefs, Laura

  • 29 Mei 2009 - 13:22

    Freekie!:

    Daaar gaat ze dan!:D Heeeeeel veel plezier alvast en zet er maar goed wat in!(A)

  • 29 Mei 2009 - 16:49

    Tim K:

    Annie!!

    Dit weekend zullen we er nog is ff wat op los gaan drinken om te 'vieren' dat ie weggoat hehe:D:D

    XX

  • 01 Juni 2009 - 11:03

    Marlon:

    Maaar voordat je echt vertrekt gaan we nog ff lekker party party party'en:D:D: Tot straks hann...

  • 02 Juni 2009 - 06:59

    Cristien Moedt:

    Hey,
    Nu zijn we echte reis vriendjes!!
    Gaat daaro vast ook wel goed komen ;-)

    Waaa ik moet nog een weekje wachten 11 juni, maar dan wordt het helemaal gezellig. Iedereen op volle sterkte aanwezig!
    Greets Cristien

  • 02 Juni 2009 - 09:26

    Christa:

    Waarschijnlijk lees je dit berichtje pas als je daar bent... Hoop dat je een superleuke tijd hebt daar, veel succes met alles!!

    Xx

  • 03 Juni 2009 - 09:37

    Joyce:

    Hai Meid,

    Geniet er van en natuurlijk heel veel plezier!!

    Ben benieuwd straks naar al je verhalen!!

    (K)

  • 03 Juni 2009 - 18:04

    Inky:

    Ooh Hanniebal! Ben zo benieuwt, waar je nu bent, hoe je reis was, hoe de mensen zijn! Lieverd geniet dr lekker van! Ik ga hier trouw je berichtjes lezen en je elke keer laten weten dat ik je mis! En dan spreek ik niet voor mij alleen!! Toppertje mega veel fun gewenst!

  • 04 Juni 2009 - 19:07

    Melanie:

    Hann!

    Ben echt benieuwd hoe het daar is? Leuke mensen?

    En vooral ook, goede reis gehad? beter als toen naar Londen? haha :D

    Ik zal het wel lezen in je volgende verhaaltje!

    Kuss

  • 04 Juni 2009 - 20:52

    Mlon...:

    owhh Hannepann.. where are you now??..ben echt te benieuwd hoe het allemaal is daar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raalte

Camp USA

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

einde van het kamp is in zicht..

31 Juli 2009

Session 5

19 Juli 2009

half way!

05 Juli 2009

Peanutbutter Jelly!

28 Juni 2009

Nighstaff week!
Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 18463

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: