Samsam - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu Samsam - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

Samsam

Door: Hann.

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Oktober 2012 | Indonesië, Ubud

Sam sam!
Na een reis van 17 uurtjes zijn Juud en ik gestrand on the paradise on earth: BALI! Na heelhuids de douane door te zijn gekomen met ons fantastische visum hebben we de taxi gepakt naar Ubud. In Ubud verblijven wij gedurende onze stage. Eenmaal in Ubud zijn we dwalend naar een slaapplaats gegaan. En dat was een hele mooie kan ik je vertellen! Toen we de volgende ochtend wakker werden bestond het uitzicht uit palmbomen, nog meer palmbomen, lievelijke balineesjes en lievelijke huisjes en buddha beelden. Fantastisch! Na het ontbijt hebben we verscheidene mensen gevraagd hoe wij bij de bali hati foundation konden komen. Eenmaal daar hebben we Tuti ( onze supervisor) ontmoet en gezellig gekletst. Ze zei nemen jullie maar even wat rust. Na wat boodschapjes doen, hing er een note op onze deur. We moesten van 17.00 -20.00 engelse les gaan geven aan twee klassen kinderen. Ieder 1,5 uur. Dit deden we samen met Louise ( from Germany, zij is ook een vrijwilliger) Het onderwerp was tijd, zoals AM/PM/ half past/ a quarter past etc. Het was eigenlijk superleuk en de kinderen waren erg enthousiast.
O en we verblijven bij de Spa, waarbij we gebruik kunnen maken van het zwembad, superfijn! Met een uitzicht op een rijsteveld en palmbomen:).
De plannen zijn ondertussen alweer veranderd, ik ben vandaag namelijk gestart op de Spa i.p.v. de school. Ik zal mijn kennis hier gaan delen met de medewerkers en hun bijvoorbeeld acnetherapie en littekentherapie gaan leren. Vandaag heb ik een Engelse en ietwat Indonesische presentatie in elkaar geflanst. Het was leukie om te doen, al vinden de balinezen engels moeilijk. Vandaar dat google translate onze grote vriend was, om de boel in het Indonesisch te vertalen hihi.
Het leventje hier bevalt me wel tot nu toe:)
In het weekend staat op de planning: Aapjes bezoeken en vermaken, naar de rijstevelden en de rest van Ubud verkennen.
Ik huppel even verder naar een Jazz cafe.
Tot de volgende keer!

M'n adres:
Jl. Raya Andong No. 14 Peliatan Kedewatan Ubud Gianyar Bali Indonesië

Liefs hann

  • 10 Oktober 2012 - 16:33

    Wieke:

    Heerlijke buuf!

    Wat klinkt dat allemaal goddelijk! Wat tof dat je op de spa mag werken, ik weet zeker dat je met je briljante hersens veel balineesjes blij kan maken met jouw kennis! Hoe was Tuti? Beter in rl dan in de mailjtes? Vergeet de opdrachten op het kaartje niet hè, met foto's als bewijs hihi! Als je tijd hebt om te Skypen moet je het zeggen, ik kan niet wachten om even lekker met je te roddelen hahaa! En nog bedankt voor je liefelijke voicemail van zondag, ik zat lekker te eten met mn ouders :) Dikke kus & knuffel xxx

  • 10 Oktober 2012 - 19:05

    Anouk:

    he lief vriendinnetje,

    fijn dat je eerste indrukken goed zijn! en dat je gelukkig een leuk gesprek hebt gehad met je tutor.
    als ik jou zo hoor wil ik nu al wel met vakantie. klinkt goed.

    ga heerlijk genieten!

    dikke kus uit het mooie kikkerlandje

  • 10 Oktober 2012 - 21:14

    Yvonne :

    He Hann,

    Super leuk om nu al een reisverslag van je te lezen! Wat goed dat het allemaal lekker gaat en er zal nog wel eens wat wijzigen! He Meid geef je vele kennis door en GENIET!!!!!

  • 11 Oktober 2012 - 11:03

    Anke En Laura:

    He Hanneke!

    Klinkt geweldig! We zijn al helemaal enthousiast om te gaan! Helaas duurt t nog een jaar en weten we niet waar we heen gaan! Maar heel fijn dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben!!

    Groetjes en heel veel plezier!

    van Anke en Laura!

  • 11 Oktober 2012 - 11:05

    Col:

    Lieve Hann!!
    Wow, jij hebt het meteen al druk. Wel leuk druk, geloof ik! Geniet er maar van.
    Fijn je nu weer 'te pakken te hebben'. Mijn whatsapp van voor vertrek en sms van na aankomst zijn volgens mij niet aangekomen.. Maar dit is fijn, jouw blog!

    XXX Col

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Hanneke

Actief sinds 26 Mei 2009
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 18469

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Bali, the paradise

02 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Camp USA

Landen bezocht: