hiephoi two weeks left - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu hiephoi two weeks left - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hanneke Schrijver - WaarBenJij.nu

hiephoi two weeks left

Door: Hann

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 September 2012 | Nederland, Nederland

Vandaag over twee weekjes vertrek ik met mijn lieftallige Judith naar het paradijs op aarde: BALI! En ik kan jullie wel vertellen, ik heb er zin in!

Wij gaan stage lopen op een school in Ubud. Hier zullen wij voorlichting gaan geven over onder andere: hygiene, soa's, de zon etc. Tevens zullen wij helpen met de ondersteuning van andere lessen. Daarnaast moeten we een onderzoek uitvoeren. De stage is van ma-do en in de weekenden is het tijd voor surfen, cocktails, chillen met die billen, beetje onderzoeken en apen vermaken.

Willen jullie ook een vleugje van het paradijs meepikken, volg dan mijn reisverhalen:)
Judith houdt ook een site bij, namelijk: http://judithopreis.tumblr.com/

Liefs Hann

• 23 September 2012 - 14:39

Judith Je Maat :

Hey Hannibal,
    Leuke opening. Nog even en dan zijn we weg, yiehaa! Heb er zin in dude!
    Apen kijken, olifant rijden, raften, duiken en.. stage!
    Liefss! Jud

• 23 September 2012 - 14:39

Judith Je Maat :

Hey Hannibal,
    Leuke opening. Nog even en dan zijn we weg, yiehaa! Heb er zin in dude!
    Apen kijken, olifant rijden, raften, duiken en.. stage!
    Liefss! Jud

• 26 September 2012 - 09:48

Fam. Ficken, Maasbracht:

Beste Hanneke;

Het zal niet makkelijk zijn, het thuisfront achter te laten, maar we weten zeker, dat jullie twee - ons petekind Judith en jij - elkaar ook door de moeilijke momenten zullen trekken.
    Ook jij, heel veel succes met je stage, maar vergeet ook niet te genieten van deze onvergetelijke reis, het prachtige land, de hartelijke mensen en de schitterende natuur & cultuur.
    Ook jij een onvergetelijke reis en schitterende ervaringen toegewenst !

Fam. Ficken, Maasbracht (Limburg).

• 07 Oktober 2012 - 12:25

Fam. Ficken, Maasbracht:

Beste Hanneke;

Vandaag vertrekken jullie, voor een geweldige Indonesie-reis !
    Ook voor jou: Goede vlucht gewenst; geniet van deze fantastische reis !
    Voor Indonesie wensen wij jullie beiden: veel cultuur-/natuurschoon, hartelijke mensen, met leuke contacten en veel spannende avonturen ! Laat al die ervaringen, jullie leven verrijken en ......
    Keert weer behouden terug !

Voor jullie beiden ........ God's Blessings !!!

• 08 Oktober 2012 - 09:47

Helma Ficken, Maasbracht:

Hoi Han,
    ook voor jou geldt, GENIET, GENIET, GENIET!!!!
    Ook voor jou moet het een fantastische ervaring zijn!!
    Het zal samen met Judth zeker lukken.
    Jullie zitten nu hoog in de lucht, en ik hoop, dat de vlucht zonder problemen mag verlopen. Om 17.00 nederlandse tijd zullen we extra aan jullie denken, want dan arriveren jullie in het mooie Indonesie!
    Geniet met volle teugen, en tot horens!!Selamat!!

• 08 Oktober 2012 - 10:44

Fam. Ficken-Wetzer, Maasbracht (Limburg):

Selamat Datang di Indonesia;
    Di mana Anda waktu hidup Anda akan memiliki!
    Menikmati keindahan alam, budaya dan orang-orang yang ramah!
    Sentuh mencintai negara kita! tanah petualangan dan misteri!
    The, kekuatan misterius diam!